First day of school - done!

Nej, nu har jag ändrat mig från förra inlägget.. nu är jag beredd på en fin höst och en inte alltför lång vinter. Har redan införskaffat mig ytterligare en halsduk, så nu är jag redo!
Dagen har tillbringats i skolan, första lektionen av Matte B (!!!!), jag som knappt klarade Matte A.. AJAJAJ Malin! Fast just nu känner jag mig rätt oövervinnerlig då jag lyssnar på Melissa Horn och läser min nya favoritblogg, Andreas Wijk! Som många andra redan sagt, säger jag det igen - vilken talang! rösten, stilen och det faktum att han är riktigt snygg hahhhaah.

Nejmen om man ska börja dra sig tillbaka, skolan har ju trotsallt börjat, och imorgon klockan 8 väntas Tyska! 

                                     
                                               Du kommer aldrig att bli yngre än vad du är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0