The cure - Friday im in love

idag har dagen spenderats i skolan, very tråkigt. Andra dagen och jag funderar redan på att skippa sista lektionen? skäms Malin! Sen gick jag hem, nej åkte tunnelbana (jag vet att ni tycker det är jätte kul att läsa allt vad jag gör på min dag, vad gör man liksom inte för sina 100000 läsare?), kom hem - somnade. Väldigt skönt då, men kommer att resultera i sömnlöshet ikväll. Gick också en promenad med my freunde Sara. Brände lite kalorier (väldigt lite då det inte gick sådär superfort), vilket är bra, eftersom att jag börjat mitt nya liv! 

                          
                                                                  Sommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0